Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

Κανείς δεν θέλει να είναι μόνος του

Σε ένα σκοτεινό δωμάτιο
ολομόναχη έξω κοιτάς
Η καρδιά παγωμένη
δεν θέλει πια ν'αγαπά

Ενα σπασμένο βέλος
στέκομαι στις Σκιές

Στις σκιές...

‘Ελα σε μένα
Δεν μπορώ να σε δω ...

Κανείς δεν θέλει να είναι μόνος,
Κανείς δεν θέλει να δακρύζει
Το κορμί μου σε λαχταρά
τόσο πολύ που πονώ
Ο χρόνος είναι πολύτιμος και φεύγει
Και εγω ολη μου την ζωή εσένα περιμένω
Γιατί δεν με αφήνεις να σ’ αγαπήσω;

Μπορείς να ακούσεις την φωνή μου;
Σονέτο είναι για να μπορέσεις να με βρείς
Και ξάφνου ..
τρέχεις μέσα στην αγκαλιά μου

προτού τρελλαθώ
τρέξε σε μένα
γιατί πεθαίνω...

Θέλω να με νιώθεις,
να με χρειάζεσαι
σαν τον αέρα που αναπνέεις
Ανάσα μου, σε χρειάζομαι στην ζωή μου
Γι’αυτό μη φεύγεις

Κανείς δεν θέλει να είναι μόνος του....


Ποιητική Μετάφραση του “Nobody Wants to Be Lonely”
by Maria R.

υγ.

throw away

the Dark Veil of Loneliness

and come to me...

I'm waiting for thee..

M.R.